Struktura organizacyjna SR Jarosław

Informacja o mianowaniu referendarzy Sądu Rejonowego w Jarosławiu Informacja została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej na podstawie art. 151 b § 3 w zw z art. 88 b ustawy z dnia 27 lipca 2001 roku- Prawo o ustroju sądów powszechnych, ustawy o Sądzie Najwyższym oraz niektórych innych ustaw (Dz.U z dnia 06.02.2020r., poz. 190-art.1 pkt 29 w zw. z art. art. 9)

 

 

 

Załączniki:
Lp.Tytuł załącznikaData wprowadzeniaWprowadziłPlik
1Informacja o mianowaniu referendarzy Sądu Rejonowego w Jarosławiu 2023-04-03Magdalena ChomontDownload this file (Informacja o mianowaniu referendarzy Sądu Rejonowego w Jarosławiu )Informacja dot. mianowania referendarzy sądowych

Informacja  o pierwszym i kolejnym powołaniu sędziów została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej na podstawie art. 88b ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz. U. 2024.334 t.j.)

  

  

Załączniki:
Lp.Tytuł załącznikaData wprowadzeniaWprowadziłPlik
1Informacja o pierwszym i kolejnym powołaniu sędziów SR Jarosław2023-08-25Magdalena ChomontDownload this file (Informacja o pierwszym i kolejnym powołaniu sędziów SR Jarosław)Informacja o pierwszym i kolejnym powołaniu sędziów SR Jarosław
2Informacja o pierwszym i kolejnym powołaniu sędziów SR Jarosław2023-08-25Magdalena ChomontDownload this file (Informacja o pierwszym i kolejnym powołaniu sędziów SR Jarosław)Informacja o pierwszym i kolejnym powołaniu sędziów SR Jarosław

Informacja o podziale czynności oraz sposobie uczestniczenia w przydziale spraw w 2023 r.


Informacja Prezesa Sądu Rejonowego w Jarosławiu dotycząca podziału czynności oraz sposobu uczestniczenia w przydziale spraw wraz z planem dyżurów oraz zastępstw sędziów, asesorów sądowych i referendarzy sądowych w Sądzie Rejonowym w Jarosławiu -Regulamin urzędowania sądów powszechnych z dnia 18 czerwca 2021 r. (Dz.U.2021.p.2046).

 

Załączniki:
Lp.Tytuł załącznikaData wprowadzeniaWprowadziłPlik
1Informacja o podziale czynności oraz sposobie uczestniczenia w przydziale spraw I Wydział Cywilny2023-12-27Magdalena ChomontDownload this file (Informacja o podziale czynności oraz sposobie uczestniczenia w przydziale spraw I Wydział Cywilny)Informacja o podziale czynności oraz sposobie uczestniczenia w przydziale spraw
2Informacja o podziale czynności oraz sposobie uczestniczenia w przydziale spraw II Wydział Karny2023-12-27Magdalena ChomontDownload this file (Informacja o podziale czynności oraz sposobie uczestniczenia w przydziale spraw II Wydział Karny)Informacja o podziale czynności oraz sposobie uczestniczenia w przydziale spraw
3Informacja o podziale czynności oraz sposobie uczestniczenia w przydziale spraw III Wydział Rodzinny i Nieletnich 2023-12-27Magdalena ChomontDownload this file (Informacja o podziale czynności oraz sposobie uczestniczenia w przydziale spraw III Wydział Rodzinny i Nieletnich )Informacja o podziale czynności oraz sposobie uczestniczenia w przydziale spraw
4Informacja o podziale czynności oraz sposobie uczestniczenia w przydziale spraw IV Wydział Pracy2023-12-27Magdalena ChomontDownload this file (Informacja o podziale czynności oraz sposobie uczestniczenia w przydziale spraw IV Wydział Pracy)Informacja o podziale czynności oraz sposobie uczestniczenia w przydziale spraw
5Informacja o podziale czynności oraz sposobie uczestniczenia w przydziale spraw V Wydział Ksiąg Wieczystych 2024-01-16Magdalena ChomontDownload this file (Informacja o podziale czynności oraz sposobie uczestniczenia w przydziale spraw V Wydział Ksiąg Wieczystych )Informacja o podziale czynności oraz sposobie uczestniczenia w przydziale spraw

 Kierownik Oddziału Finansowego - Główny Księgowy - Elżbieta Knapik

tel. 16-624-01-80 

ksiegowosc@jaroslaw.sr.gov.pl

 

Do zakresu działania oddziału finansowego należy w szczególności:

1)    opracowanie projektu budżetu sądu rejonowego;

2)    wykonywanie budżetu sądu rejonowego;

3)    prowadzenie rachunkowości sądu rejonowego;

4)    kontrola przestrzegania zasad gospodarki finansowej, w tym gospodarowania mieniem Skarbu Państwa i dyscypliny finansów publicznych.